تنظیمات

انتخاب سایز نوشته ها:

انتخاب رنگ:

انتخاب رنگ پس زمینه :

حمایت از کالای ایرانی

صفحه اصلی>>دفتر بازرگانی>>لیست مناقصات>>اجرای پروژه های توسعه و احداث و بهینه سازی شبکه های توزیع (براساس طرح ) از محل اعتبارات عمرانی (روستایی - در قبال واگذاری اسناد خزانه اسلامی اخزا 810به سررسید 06/10/1400 و اخزا 811 به سررسید 13/10/1400 )در محدوده مناطق برق لواسانات و فیروزکوه
شرکت توزیع نیروی برق استان تهران
کد مناقصه
مناقصه 99.54
موضوع
اجرای پروژه های توسعه و احداث و بهینه سازی شبکه های توزیع (براساس طرح ) از محل اعتبارات عمرانی (روستایی - در قبال واگذاری اسناد خزانه اسلامی اخزا 810به سررسید 06/10/1400 و اخزا 811 به سررسید 13/10/1400 )در محدوده مناطق برق لواسانات و فیروزکوه
تاریخ فروش اسناد از
1399/04/05 00:00    تا:    1399/04/11 23:59
تاریخ تحویل اسناد
1399/04/24 10:00    تا ساعت:    10:0
مکان تحویل اسناد
دبیرخانه مرکزی شرکت
تاریخ بازگشایی اسناد
1399/04/24 13:30    ساعت:    13:30
مکان بازگشایی اسناد
سالن جلسات شرکت
میزان ضمانت نامه شرکت
212.200.000 ريال
خلاصه شرح مناقصه
شركت توزيع نيروي برق استان تهران آگهي مناقصه عمومي يک مرحله اي(نوبت اول و دوم) شماره 99.54 شركت توزيع نيروي برق استان تهران در نظر دارد اجراي پروژه هاي توسعه و احداث و بهينه سازي شبکه هاي توزيع (براساس طرح ) از محل اعتبارات عمراني (روستايي - در قبال واگذاري اسناد خزانه اسلامي اخزا 810به سررسيد 1400.10.06و اخزا 811 به سررسيد 1400.10.13در محدوده مناطق برق لواسانات و فيروزکوه را با توجه به شرايط مندرج در اسناد از طريق برگزاري مناقصه عمومي يک مرحله اي به شركت هاي واجد شرايط واگذار نمايد . لذا از شركتهايي كه داراي رتبه بندي از سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور(داراي حداقل رتبه 5 نيرو و گواهينامه ايمني HSEاز وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي) و تجربه و سابقه كاري مي‌باشند دعوت به عمل مي‌آيد ، از روز پنجشنبه مورخ 99.04.05 لغايت پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 99.04.11جهت دريافت اسنادبه شماره 2099090181000016 به شرح ذيل و از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت ( ستاد ) اقدام نمايند . دريافت اسناد : کليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد مناقصه ، ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاکت ها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد ) به آدرس WWW.SETADIRAN.IRانجام خواهد شد لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. جهت انجام مراحل عضويت در سامانه با شماره تلفن 41934-021 تماس حاصل نماييد . - تاريخ تحويل (عودت) اسناد :مناقصه گران اسناد مناقصه را حداكثر تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 99.04.24در سامانه ستاد بارگزاري و بصورت فيزيکي نيز به دبيرخانه مركزي شركت توزيع نيروي برق استان تهران به نشاني تهران –ميدان شهدا- خيابان 17 شهريور شمالي –جنب مترو تحويل نمايند. تلفن هاي تماس: 35081342، 33318591 و نمابر 33349048 - تاريخ بازگشايي پاکت هاي پيشنهاد : ساعت 13.30 روز سه شنبه مورخ99.04.29درسالن جلسات. -تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار به مبلغ 212.200.000 ريال ميباشد . - به پيشنهادهاي فاقد سپرده ، مشروط ، مخدوش، تحويل اسناد بعد از انقضاي مدت ، مطلقا"ترتيب اثر داده نخواهد شد. - هزينه درج آگهي به عهده شرکت توزيع نيروي برق استان تهران مي‌باشد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است اطلاعات مناقصه از طريق پايگاه اطلاع رساني مناقصات سازمان مديريت و برنامه ريزي کشوربه نشاني: HTTP://IETS.MPORG.IR/TENDERS.ASPXو پايگاه اطلاع رساني شركت توانيربه نشاني: HTTP://TENDER.TAVANIR.ORG.IR در دسترس مي باشد. شركت توزيع نيروي برق استان تهران