|
در صورت فراموش کردن رمز ورود بایستی چکار بکنم؟
1. اگر پیمانکار هستید بایستی از بخش بازیافت رمز ورود اقدام فرمایید.
2. متقاضیان تامین برق بایستی با نزدیکترین اداره برق محل خود تماس حاصل فرمایند.
3. تامین کنندگان و تولیدکنندگان با دفتر معاونت مهندسی تماس حاصل فرمایند.
4. همکاران داخل سازمان با شماره تماس 02135081247 مهندس جاوید تماس حاصل فرمایند.
|
چرا پول قبض مصرفی این دوره زیاد است؟
جهت پاسخ به این سوال می بایست به منطقه مراجعه نمود و از پاسخ گوی تشخیص و نحوه قرائت و صحت آن اطمینان حاصل نمود.
|
چرا برایم قبض برق صادر نمی شود؟
لطفا مراجعه به اپراتور پاسخگو و بررسی دلیل آن
|
قبض مصرفی این جانب به آدرس دیگری ارسال می گردد. چه اقدامی انجام دهم؟
لطفا مراجعه به اپراتور و اصلاح کد شناسایی قبض
|
برای تغییر نام قبض مصرفی باید چه اقدامی انجام دهم؟
با داشتن مدارک مثبته شامل جواز مالکیت - شناسنامه - کارت ملی و قبض برق ملک به اپراتور مربوطه مراجعه نمایید.
|
به مبلغ مصرف مشابه و غیرمجاز محاسبه شده خود اعتراض داریم باید چه اقدامی انجام دهم؟
ابتدا از پاسخگو نحوه محاسبه و دلیل را جویا شده و سپس به واحد بازبینی یا معاون خدمات مشترکین مراجعه نمایید.
|
جهت خرید انشعاب چه اقدامی انجام دهم؟
با داشتن مدارک مورد نیاز شامل جواز ساختمان - پایان کار- استعلام های موردنیاز به اپراتور ثبت تقاضا مراجعه نمایید.
|
از اداره دارایی بابت انشعاب برق استعلام خواسته اند چه کار کنم؟
ثبت درخواست استعلام در دبیرخانه مرکزی منطقه و مراجعه به اپراتور تشخیص جهت دریافت جواب
|
می خواهم تعرفه برق خود را تغییر دهم راهکار چیست؟
با داشتن مدارک مورد نیاز اعم از جواز صنعتی- مجوز فرهنگی و بهداشتی - مجوز استفاده آب از آب منطقه ای و ... بنا به نوع تعرفه به اپراتور مربوطه مراجعه نمایید.
|
می خواهم مبلغ انشعاب یا برق مصرفی خود را قسط بندی نمایم چکار کنم؟
برای مبالغ کمتر از 5.000.000 ریال به معاونت مشترکین یا مسئول آژانس و برای مبلغ بیشتر از آن به مدیر منطقه مراجعه گردد. (یادآوری تقسیط تنها با موافقت افراد یاد شده و با چک به صورت ماهیانه مورد قبول است).
|
|